Dagar kommer dagar går.

Om allt från åsikter till recensioner av teknikprylar. Häng med, delta och tyck till!

Falskhet

Publicerad 2013-03-20 18:08:00 i Allmänt snack

Finns inget som tråkar ut mig så mycket som alla tillgjorda överambitiösa bloggar där folk försöker överträffa sig själva med bästa fotot, bästa hemmet, bästa familjen, bästa jobbet, smalaste midjan och dom minst snoriga barnen.
Att dom orkar! Vem försöker dom lura?  :-O
 
Bakom ridån gömmer sig med all säkerhet både dammråttor stora som katter och det pyr nog både dålig energi och haglar elaka ord över matbordet titt som tätt, som kan få den godaste maträtt att smaka unket.  ;-)
 
" Ju mer perfekt desto mer defekt."
 
Tankar som dessa gör mej på bättre humör, så då tänker jag fortsätta att ha dem.
 
 
 
Vad får dej att bli på riktigt dåligt humör / riktigt bra humör?
 

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2013-03-21 09:26:51

God morgon!
Läste med förtjusning lite av din blogg. Och jag lägger till din blogg och fortsätter läsa den.
Till ditt inlägg håller jag fullständigt med dej. Ytliga människor är det värsta jag vet. Förutom en alldeles för lång och kall vinter med snö och kyla.
Och vad som gör mej riktigt förbannad, ledsen och besviken, är människor som inte kan engagera sej i mer än sej själva. Det verkar som om de lever i en liten bubbla där det bara finns "de". Men det gör det faktiskt...
Ha en bra dag Tant A!
Kram Monica

Svar: Tack för dina rader Monica! Ja det är sorgligt att folk inte tänker mer på andra, att ett kort telefonsamtal eller ett brev kan betyda så oerhört mycket för någon. Trots allt kroppsligt och annat elände så hoppas jag du också får en fin dag! Kram Tant A.

Ha en fin dag Monica! Kram Tant A.
Days comes and goes

Postat av: Monica

Publicerad 2013-03-21 10:56:14

Hej igen! Och tack!
Jag tänkte lägga till dej i "Bloggtips" om jag får. Och i så fall undrar jag om du har en banner 125 x 125, som jag kan använda där.
Och en annan sak: Varför kommenterar folk inte? Det har jag undrat flera gånger. Jag har ju sett att många är inne och läser, men inga kommentarer!! Det tycker jag är dåligt, mycket dåligt!!!

Svar: Visst får du det. Tack! Jag har en banner fixad och den finns att fritt hämta under senaste inlägget. Och ja! folk är mycket dåliga på att kommentera. En orsak till det tror jag kan vara att flera väljer att ha OpenID för att man ens ska kunna kommentera, och då struntar man i det för det blir för krångligt. Eller så är dom så "upptagna" i sin egen bubbla att dom helt enkelt inte bryr sej.
Days comes and goes

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Days comes and goes

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela