Dagar kommer dagar går.

Om allt från åsikter till recensioner av teknikprylar. Häng med, delta och tyck till!

Platta eller inte platta

Publicerad 2013-08-13 18:52:00 i Tekniska prylar

 
 
Ska villigt erkänna att vi nog äger mer tekniska prylar än genomsnittet. Älskar alla prylar som producerar bild och ger mediaupplevelser, varesej det handlar om en liten iPod Nano 5th generation eller senaste iPad.
Har skrivare, scanner / kopiator och flertalet datorer.
 
När det städades i förra månaden i ett skåp där det står kassar (ja kassar. Pluralis) med sladdar, kontakter, adapter, förlängningskablar, gamla router, grendosor, RJ45-sladdar och antennsladdar i kilometer
- så hittade jag även en kasse med gamla fjärrkontroller.
Här är bara några....
Vissa går till digitalboxar som ännu finns kvar i skåpet, medan vissa går till redan slängda produkter.
 
 
 
Men däremot så äger jag inte en surfplatta och jag verkar då också snart vara den enda människan i Sverige som inte gör det.
Alla har en surfplatta eller två. Folk köper iPaddor till sina 4-åringar!
Och jag som inte kan klara mig en dag utan att minst ha streamat några timmar förstår själv inte hur detta är möjligt att jag klarat mig utan hittills.
Nej ändring på det! Det får bli till julklapp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Days comes and goes

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela